Vad är bättre, snygga läkare eller lavakakor........

Alltså Fredag...... Ja det är mitt på natten, men fredagskänslorna består!
Denna veckan har gått ort men ändå känts så seg. Det tar lite tid att komma in i skolarbetet igen, och för att vara ärlig så vill jag bara sitta hemma och spela Sims hela dagen..... Lat är man ibland.

Igår var jag på sjukhuset, skulle ta lite prover (den känslan när du ser små provrör fyllas med ditt blod ett efter ett......usch!) och där såg jag den mest hunkaliscious läkare som finns! Vältränad, ung, och underbara, blå ögon som fick en att smälta varje gång han tittade på en. Svårt att dölja de hårda hjärtslagen när han skulle undersöka mig, sätta fingrarna överallt...hehe. Lite pinsamt dock att man började småfnittra idiotiskt när han var gravallvarlig...... Är man tjej så är man.


*Jag på pricken.....*



*Avslutar mitt nattinlägg och önskar er alla god natt genom en helt underbar bild på en lava kaka! Åhhh lava kaka..... Blir inte mycket sömn för min del inatt!*


Kommentarer

Populära inlägg