Kanske är sommaren påväg

Kom just hem från en släktträff, vågar faktiskt säga att jag hade trevligt. Man känner sig viktig av att vara en av de äldsta bland de unga kusinerna..... Jag är så töntig!

*Döm inte, som sagt jag är riktigt uttråkad!*
Men just nu är jag riktigt uttråkad, mitt Sims har blivit långtråkigt, läxor orkar jag inte göra, vet inte vilken drama jag ska kolla på..... Varför inte bara dra fram pokerfacet och redigera skiten ur några egobilder? Det är tidsfördriv det.

-------------------------->

Bortsett från kvällens rastlöshet har dagen varit najs, full av sol och har knarkat en påse kanelbullar. Kanske så är sommaren påväg. Kanske.

*Kiss me hard before you go, summertime sadness. I just wanted you to know, that.... get outta my way you are covering the sunshine!~ Lana del Rey*

Kommentarer

Populära inlägg