Hemlighet nr. 7

Sitter i mitt rum och skriver om EU:s Asylpolitik, och får gåshud av den gamla hiten "Big Girls don't cry". Den låten är så himla härlig!
Idag var jag och cyklade lite i det fina vädret, och passade på att tänka ut lite saker att handla till min fina vän Åsa som fyller år om precis en vecka! Hon är verkligen underbar, när jag tänker efter så är alla mina vänner jag fått på Spyken helt fantastiska. Jag är så glad att jag har de alla, särskilt mina sju musketörer.

Men nu till den ultimata hemligheten, nämligen hemlighet nummer 7! Denna veckan har faktiskt varit riktigt skojig, det är kul att hitta på lite sådana här saker för att inte bara verka psykiskt sjuk. I alla fall, den sista hemligheten är.....
.
.
.
.
.
Jag är egentligen inte besatt av oreos.
Jupp. Då var det sagt. Visst, oreos är himmelskt goda, och det bästa är att chokladen fastnar mellan tänderna så att smaken sitter extra länge. Men jag skulle inte säga att jag är så besatt som jag verkar vara. Jag börjar inte dregla så fort jag ser ett paket oreos. Ibland skulle jag faktiskt föredra Snickers.

MEN! Oreos är som skickade från himlen, och är verkligen min bästa vän när chokladbegäret slår till.

~I hope you know, I hope you know... That this has nothing to do with you, I have to be a big girl now... And big girls don't cry~ Fergie

God natt allesammans, tro inte att det roliga är slut för att veckan är det! Stay crazy, I love you guys.

Kommentarer

Populära inlägg