Hemlighet nr. 3

Oj redan onsdag! Snart fredag......... Bara lite kvar!

Kom just hem från att ha tagit en massa foton med kyrkgruppen till en sida om kyskhet. Lite opassande att man gjorde sina bästa sexy-poses....

I alla fall, veckans tredje hemlighet är.... Jag rentav ÄLSKAR smör
Bryr mig inte hur äckligt vissa tycker att det är, eller vilket mirakel som skett för att jag inte är smällfet än, men jag älskar helt enkelt smör. Om man ska bre ska det inte vara någon mesklick, det ska vara en redig en, halva smörpaketet in one go!

Faktiskt, när jag var liten, så kunde det hända att min lunch var en sked och ett paket Runda Bords, och så började jag sleva i mig, det var det bästa jag visste!

Smör in my heart~ Litteraly, mitt kolesterol-värde är säkert over the top....

God natt allesamman, hoppas bara inte era ådror täpps igen av fett bara av bilderna..... Know that mine do!

Kommentarer

Populära inlägg