Läskigt att vara trevlig

Bestämt mig att helt ändra layouten för bloggen, få det att se mer ut som en....blogg. Om ni undrar varför så svarar jag med att jag trodde ni visste att jag var random.

*Ingen dag är komplett utan en fin bild på Ballerina! Mmmmm*
Nu borde jag egentligen läsa min bok på svenskan, men har redan läst mer än vad som behövs igår kväll (natt höhö) så jag bestämde mig att softa i biblioteket med Åsa och kolla på trailern till Warm Bodies, som vi tänkte se nästa vecka. Alltid trevligt med en middag, bio och fint sällskap.

Fin vårsång på skolgården idag, esteterna skulle självklart visa upp sig. Ja de är duktiga, vi vet! Och på tal om esteter, träffade en sjukt läskig tjej i matsalen idag. Har sett henne ett par gånger, hon verkar alltid sitta ensam. Eftersom jag vet hur det känns så har jag velat prata med henne länge, bara säga hej eller något. Så idag satte hon sig vid samma bord som jag och några av mina musketörer, så jag tog tillfället i akt och började prata med henne. Allt jag säger efter det är..... Jag fattar varför hon sitter ensam.


Have a nice day!

Kommentarer

Populära inlägg