Nästa veckas tema på gång..... Och lite tiramisu!

Igår var det församlingsfest i kyrkan, låter som en skål med filmjölk jag vet, men det var faktiskt jättetrevligt! Särskilt om man var en av få nyktra mot slutet av kvällen.... Har aldrig sett på maken på liknande underhållning!
Så jag uppträdde med den underbara låten Hallelujah, finns inte en själ som inte känner till den, dock är det inte så många som kan hela texten, jag var tyvärr en av de. Så jag glömde texten mitt på scen, men jag klarade (Improvisation är nyckeln!)

....... JA JAG ÄR TRÅKIG IDAG, är så trött av någon anledning, och jag verkar inte vara den enda. Kanske en fin bild på tiramisu får oss att vakna till!


*FYI har bestämt nästa veckas tema, kommer bli riktigt awesome! Ni får gärna försöka gissa......."

Kommentarer

Populära inlägg