Jag klagar för mycket

*Josse övar inför FN...*
Sitter ensam i korridoren på rasten och har tagit det livsavgörande beslutet att blogga lite. Har kommit in i den fasen att jag känner för att organisera mitt liv, fast jag vet att det håller max en dag. Dock har jag faktiskt blviit anställd på det jobbet jag sökte (GAAAHHHH).

Var och fikade med Felix, trummisen, igår...och i förrgår. Det är mysigt att fika.

Nästa vecka är det FN rollspel, och jag kan inte fatta det. Tiden går alldeles för långsamt i mitt huvud och alldeles för snabbt i verkligheten.

Gud va mycket jag klagar har jag märkt! Det är ju inte alls fancy! Nej nu ska jag skriva lite roliga saker, tjejerna som går catwalk i korridoren t.ex., eller det hemska höga-midje-byxor-och-mag-tröjor modet på Spyken. Snälla någon, ta fram en modetidning.... OCH NU KLAGAR JAG IGEN!

Förlåt. Låt oss alla ta en tyst minut och tänka på oreos. Så går allt så mycket bättre.

Kommentarer

Populära inlägg