Jobba för att glömma

Det är så jäkla skönt att jobba. Jag jobbar ju som servitris, och då finns det hela tiden saker att göra. Men även om jag kommer hem med värk i benen och är riktigt trött så är det det jag längtar efter hela veckan. Vissa säger att det är p.g.a. pengar, andra säger att det är skönt att släppa verkligheten ett tag.

* I stand alone, and it's for the better, and it has always been*
Om man ska tro min psykologibok så är det just för det, att glömma verkligheten. Att känna att man har kontrollen. Skolan går dåligt, jag blir sen med läxor, orkar inte vara social, och mina "vänner" vänder ryggen till mig och får mig att känna mig osynlig. Varför jag skriver detta på bloggen vet jag inte, jag vet bara att just nu är jag så jäkla arg och så jäkla ledsen och jag vill skjuta någon.

Over and out.

Kommentarer

Populära inlägg