Hej jag är inte död

Som rubriken säger, jag är inte död. Jag har bara inte hunnit blogga p.g.a. skolan och mitt eget psykiska mående. Men ikväll är jag ovanligt glad (kan det vara för colan jag precis halsade?) så jag tänkte uppdatera er lite!

*3 ägg, 1 msk mjölk, lök och morötter är
allt som krävs... och skillz!*
Som ett bra avslut på min otroligt korta skräpmatsvecka är: Skräpmat är inte hälsosamt för dig och håller inte i längden. Ta dig i kragen och utnyttja dina hemkunskaps...kunskaper (??) och laga din egna mat, så vet du även vad som faktiskt är I maten.

På tal om mat( :D) så förbereder jag mig inför japanska provet imorgon genom att göra 卵焼き(たまごやき)a.k.a. "Tamagoyaki", eller "Japanska äggrullar" för er alla noobs <3.

Är taggad att sätta japanska provet, har pluggat stenhårt inför det. Jag vill inte att det blir som på privatjuridiken idag att jag fick total blackout och började skaka och kunde knappt ens räkna upp grundlagarna.

Today was a shitty day. Men just nu är jag flumm så, woop!

Kommentarer

Populära inlägg