Nytt möte med Dr. Hunkaliscious

Trevligt att ha ledigt mitt i veckan, men sedan kommer ångesten att det är skola nästa dag. Många sängliggandes ungdomar under första maj, lyckligtvis var jag inte en av de. Men jag var inte heller så värst produktiv, spenderade min lediga dag med att irritera mig över datorspel, och samtidigt lyssna på The Pussycat Dolls och titta på en spännande dokumentär om en pojke som kunde se utan ögon.

*Idag känns som en
söta-jordgubbar-dränkta-i-mumsig-choklad-med-ett-gulligt-kavaj-mönsters
 dag!*
Märker att jag ändrar bloggens tema väldigt ofta. Men det förra temat tyckte inte Louise så mycket om, så jag ändrade det för hennes skull. Även om jag är en aning perfektionist så skulle hon nog vara snäppet över mig. 

Längtar till imorgon, inte bara för att jag ska ha en riktigt awesome kväll med tjejerna med asiatiskt hemma hos mig, på morgonen ska jag även träffa min sexiga läkare igen. Tjejsidan blir galet sprallig!

Kommentarer

Populära inlägg