Hektiskt

Flera nationella prov på raken, svenska, matte, engelska.... Varför kan man inte bara vara hemma och kolla på film hela dagen och lyssna på regnet? *sadface*
*Är konstigt sugen på pizzasallad...*
Matten igår gick dåligt som förväntat, men det kändes bra ändå, jag började min morgon med min egna variant på morgonkaffe: Kaffe light (hälften så mycket kaffepulver) med socker och kanel. Jättegott faktiskt!

Igår hade jag min första konsert av tre den här månaden, skulle spela rocklåtar och självklart hade jag glömt mitt plektrum... Mina nagelband hade rivits upp och lite av skinnet så det blödde. Ja man kan sannerligen säga att jag spelade med inlevelse, tills blodet rann *badum tss*.

Massa på gång nu, men är så glad att jag ska till Rom om exakt 39 dagar AMAFRIGGINGAWD

Kommentarer

Populära inlägg