SORRY T___T

Förlåt att jag varit så frånvarande, so sorry! T___T Men att försöka vara social, uppdaterad och en bra elev är inte världens lättaste faktiskt. 

Dags att berätta massa saker om min helg som ingen egentligen bryr sig om :D. I fredags hade jag en riktigt flummig kväll och natt med en del av tjejgänget, självklart fanns det oreos med!  Det var meningen att vi skulle titta på film, men det slutade med att vi pratade om allt mellan himmel och jord istället.

Sen söndag, inget märkvärdigt, förutom att jag sköt ett par lerduvor utanför Brandstad med ett hagelgevär. Inget särskilt nä. 

Är ovanligt glad efter helgen, nu träffas alla vänner och man får snacka med alla o.s.v o.s.v. Även en ny kille i klassen, lite skum visst, men riktigt schysst också (när han vill!). Trevligt med vänner (ja, jag har vänner!)

Annars, plugg... Standard. Såååå för att muntra upp det deprimerande höstvädret så får ni självklart dundermedicinen oreos <3



Kommentarer

Populära inlägg