Försöka vara superwoman

Herregud alltså, det är ett under att spindelnät inte börjat bildas på bloggen, okej från och med idag är jag världsämst på att uppdatera!

Well, let's get started. Först och främst: Oreos är jättegott, your argument is invalid. Näst, idag hade jag mystid med plugget, biblioteket och en kall CocaCola Zero, och jag fick faktiskt något gjort! Egentligen måste jag fortsätta med matten nu (prov imorgon DÖDA MIG) men jag bloggar istället.

De här dagarna har inte varit de bästa om man säger så. Men det som brukar hjälpa mig är att baka lite random, dock har jag ingen frivillig som vill smaka :(

Jag tycker om mina vänner. Verkligen. Men ibland är det svårt att uppmärksamma varenda en av de, och detta är något jag tycker de borde förstå. (JÄTTERANDOM JAG VET)

Det är väl bara att försöka låtsats vara superwoman, denna översociala, charmiga, intelligenta tjejen som alla vill vara med. Dock går det inte så bra.



Okej, men bortsett från allt random depp, jag vet vad nästa veckas addiction kommer bli....... :3

God natt alla! *Puss o kram oalltdetdär*

Kommentarer

Populära inlägg