Namnlös kattunge

Imorgon är det dags att ta tag i verkligheten, andra ring i gymnasiet, även den svåraste säger man... Men jag har alltid tyckt om utmaningar :)
Gick runt lite på malmöfestivalen med finaste Karla, hennes syster Agge, Dessie och Sara, mina kära vänner. Fanns verkligen inget nytt och se, ett par hårda churros bara *sadface*.

Igår var jag även på en väldigt trevlig tjejmiddag med mina tjejer från klassen, gissa om det blev kramkalas! Grill och deeptalk, perfekt sätt att avrunda sommaren på.

Jag börjar redan känna av bristen på D vitamin, massa deppiga tankar smyger sig in i huvudet. Ja, men man säger ju att man inte kan vara glad om man inte är ledsen. :).

*Undrar ni varför bilden är så mörk så kan det vara för jag tog
 den klockan ett på natten...*
Så för att må bättre tittar jag på en massa bilder på min söta kattunge som är kvar i kroatien, kommer bara inte ihåg vad jag döpte henne till......

-Sometimes you just have to face it. Go for the thing you're meant to do, not the thing that you wish you could do. Give someone else that opportunity-

Kommentarer

Populära inlägg