Hemma.. Igen.

Ja, då var jag hemma från min andra resa (egentligen kom jag hem vid ett men jag hade så mycket att göra!!). Även om jag saknar kroatien grovt och egentligen inte ville komma tillbaka till sverige är det ändå skönt att komma tillbaka till verkligheten, få ett grepp om livet. Jag har äntligen bestämt mig för att sträva efter att bli sjuksköterska, och med krav på minst 18,5 i genomsnittligt betyg kommer det inte alls bli lätt. Men det känns som att jag var född för att bli det. Jag tänker kämpa för det då.

Jag är så trött orkar knappt tänka, men redan har skolans plikter hunnit ikapp mig, åtminstone från IT-sidan. Nej nu ska jag bara njuta ikväll, och imorgon ska jag strolla runt lite på malmöfestivalen (verkar som att jag får gå själv..) och framåt kvällen är det grill hos Rebecka! Helt okej!


*Just det, nämnde jag att jag klippt mig? :D*

Kommentarer

Populära inlägg