Mina sista dagar

Ja, då börjar skolan om precis en vecka. Sommaren har gått så otroligt fort, och nu är den snart förbi. Men jag känner mig sjukt taggad inför ett nytt skolår, och att få läsa japanskaaaaaa!

Dagarna vid kusten var helt fantastiska! Jag besökte Kroatiens finaste strand, Zlatni Rat. Väldigt fin, men precis som alla andra småstens-stränder enligt mig. Det fanns även ett hav av killar ute på promenaderna, och jag har också läst ut en otroligt bra bok av Katarina Wennstam. Nu har jag en ny favoritförfattare. :).

*Fina snäckor :)*
Jag och Marija var vakna till 5 imorse, spelade skräckspel och kollade på Koizora, som jag sett säkert 6 gånger. Älskar den filmen! Vi tänkte ha så roligt som möjligt de här sista dagarna innan jag sticker på torsdag och inte kommer tillbaka förrän nästa år.

Ja, denna sommaren har varit helt....obeskrivlig. Först Rom, sen Kroatien.... Livet känns bra!

Kommentarer

Populära inlägg