Plugg och sallad

Hade nationella i engelska i morse (som jag dessutom kom sent till..jäkla olycka på motorvägen) som gick väldigt bra tycker jag. Och eftersom jag och Malva var först av alla, så är vi lediga resten av dagen. Det har jag firat på bästa möjliga sätt genom att...plugga på biblioteket sen halv tio imorse med sallad från GreenCastle (<3<3) vid min sida.

Har faktiskt skrivit en del. Halvvägs på 2 samhällsuppsatser och halvvägs på psykologin. Men just nu orkar jag inte göra de andra halvorna...

Så jag funderar faktiskt på att gå hem och...äta choklad..eller nåt.

Pratade relationer med Malva innan (herregud vad jag älskar den människan) vilket var ganska skönt. Kan bara inte släppa det här med Alfred. Det är tufft, att man tror att man kan lita på en människa, och så bara pang....så var han precis som alla andra killar i denna åldern (eller tja de flesta), och det är banne mig inte med hjärnan de tänker.

Usch. Nej,ville bara blogga på om mitt patetiska liv lite granna ^-^ GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ JOSEFINE IKVÄLL!

Och här har ni lite random bilder från dagen.
Skrattade lite för mycket åt denna 

Egobilder såklart

Kommentarer

Populära inlägg