Renovering

Hejsan Bloggen.

Så, min genusvecka gick ju mindre bra (inte helt oväntat).

Men jag har bestämt mig att ge denna bloggen ett större syfte än att bara rata på om mitt liv och hur jobbiga jag tycker att Skånetrafiken är, eller att skriva om hur mycket jag älskar oreos (även fast jag kanske kommer göra det ibland).

Eftersom jag fått upp ett intresse för diskussion är det det jag främst kommer göra på min blogg. Med det sagt vill jag att ni ska veta att trots att mina inlägg är väldigt personliga från min sida, så är jag inte på något sätt ute efter personangrepp eller att attackera en viss grupp. Jag vill helt enkelt reflektera vissa tankar jag har, och se vad ni tycker, kanske få andra perspektiv på saker och ting.

Så, efter typ 2 år, så är min blogg äntligen inte lika pointless länge.

Hoppas ni kommer hänga mycket här, för jag tycker om att läsa era åsikter :)

// Emily

Kommentarer

Populära inlägg