Rainy day

Usch idag är det en riktig deppdag, somnade med levande ljus i mitt mörka mysrum till John Legend's All of Me och bara...deppade haha.

Hela dagen känns så tung, sista dagen innan lovet. Och uppenbarligen kommer jag inte få träffa Alfred på typ två veckor, vilket suger a bit :/ Något jag inte fattar är att killar inte kan se woman language även när vi gör det så uppenbart!! Jag menar, visst det är ändå ganska dumt att hela tiden ha dubbla budskap, jag förstår ju att mottagaren blir förvirrad, men jag kan inte rå för det (som många andra tjejer). Men jag menar kom igen...... "K." OM EN KVINNA SKRIVER SÅ ÄR HON INTE GLAD.

Haha vet inte vad jag snackar om. Men ja, det är lite tråkigt.

Har tråkigt och är trött, så jag typ redigerade en random bild.....blev inte ens bra, men jag låtsats att jag är kreativ och slänger in en massa färger och motiv utan betydelse eller något som helst sammanhang.



Kommentarer

Populära inlägg