What if God was one of us?

Konserten igår gick faktiskt jättebra, publiken (det som fanns) gungade i takt med musiken och det lät faktiskt riktigt bra. Trots att jag stod under fyra scenlampor och det kändes som att man blev levande stekt, och att vi kom av oss ett par gånger (tappade självklart mitt plektrum mitt under en låt) så är jag nöjd.

*What if God was one of us? No, what if we were one of His*
Tjejkväll igår med tjejerna, fantastiskt då, hemskt idag. Borde inte ätit så mycket, illamående och halvt feber hela dagen. Så går det när man har trevligt.

La just ut min cover på "What if God was one of us" på fejjan, verkar som att folk uppskattar det. Jag riktigt älskar den låten, den är så soft och skön.

Tagga en ny vecka, en vecka mindre till sommarlov!

Men tills dess är det bara att hålla ut. Eller åtminstone försöka.



Kommentarer

Populära inlägg