Come to Teckomatorp, we have ICA

Dålig uppdatering jag veeeeeet sluta klaga, men de här dagarna har varit kaos!

Okej, en god vän till mig tog studenten i fredags och kvällen innan det hade jag spenderat mer n två timmar att steka crepes till 20 pers, ända in på mörka natten. Dessutom hade jag varit på grillfest i ett icke existerande område som kallas Teckomatorp med mina älskade klasskamrater, det var helt sjukt roligt!

Hela helgen full av grill, snart kommer mitt blod bestå av små köttrester. Men bästa sättet att koppla av är att lyssna på lite gamla hits (och med gamla menar jag 2009 hehe...).

Älskar min klass!
Chillar lite i solen och försöker att le fint... det går inte så bra.

Syns det att jag tränat på min duckface?

Sexigast i hela Teckomatorp alltså...

Team badass. Vi ägde kubb bitches.

Fina Faffeboy ler så fint och så ska jag komma där med mitt ekorrnylle...

Kommentarer

Populära inlägg