Vår

Helt underbart. Det är något i luften, och det är lycka. Idag känns det bara som att alla är så fina och glada, och även om livet egentligen är skit... känns det underbart.

Solen skiner, blommorna blommar, pollensäsongen sätter igång, och livet känns ganska bra.

För att göra det bästa bättre träffade jag Alfred igår. Det är fantastiskt, har aldrig känt såhär för en person innan. Det känns som att det kan hålla.. Min familj tycker om honom, jag tycker om honom en MASSA, och han gör mig glad, vilket är det viktigaste.

Man kan väl säga att jag just nu håller på att klättra upp ur snödrivan till bergstoppen, frågan är om det kommer komma en lavin och begrava mig i mörker snart...

Men tills dess, ett super tjejigt, rosa och ganska äckligt collage för att hylla våren!

Jag varnade er........

Kommentarer

Populära inlägg