WIFI!

Sitter just nu fastklistrad vid fönstret för att sno grannens wifi och belönar mig själv med svenskt godis efter en härlig joggingtur i 23 graders hetta. Jag och min kära kusin Marija sprang i en timme (okej, JAG sprang hon gick...) och nu ska vi ha årets första pyjamasparty. Det är härligt att minnas gamla tider, tänka sig att det var nio år sedan jag träffade henne. Min lilla skit <3

*fina kusinerna...*
Träffade föressten hennes pojkvän igår. Fattar inte var hon hittade en sådan bondlurk, respektlös och så mycket som han svär är jag förvånad att hans tunga inte är svart. Brukar kalla honom för en liten groda som rullar sig i gödsel, just about right.

Nej nu ska jag kolla på gamla Bratz-filmer, håller en gammal tradition. God natt allesamman, nu kommer vi höras mycket mer... för jag har WIFI! MITT UTE I INGENSTANS!

Kommentarer

Populära inlägg