Bröllop!

Åh igår var det en helt fantastisk dag, då gick jag på spa med mamma, Ivana och brorsan.. I Ungern! (dock kommer jag inte ihåg vad staden heter.. något på H...) Saltbad, aromamassage med blomsterolja och bäst av allt... Äkta ungerska Langos! Helt underbart var det, håret luktar fortfarande salt.

Men idag är det bröllop, det som jag längtat till i två veckor... Och självklart glömde jag att det var idag. Så här är jag och läser en riktigt bra bok när mina kusiner kommer och påminner mig... bröllop om fyra timmar. Så jag har lite bråttom, men jag ville skriva ett blogginlägg för att försäkra er alla på att jag har det varmt och toppen! Men imorgon försvinner min WIFI för då ska jag till havet, så ni får alla ha en fortsatt trevlig sommar!

*egopic nr. 2...*

Kommentarer

Populära inlägg