Jag behöver bli hög på oreo....nu!

Jag vet att jag är konstig, ett riktigt wierdo :D Men efter idag börjar jag tro att jag är helt dum i huvudet. En hemskt pinsam sak skedde vid skåpen idag D: Nu är det så, hur fel det än låter, att det finns en homie, min killkompis, som brukar peta på mig för att irritera mig vad vet jag.......... Självklart skulle jag ge igen med att peta tillbaka på honom..... Och så gick "han" förbi och jag sträcker fram fingret och skriker "PEEET!"........ Jupp, det var fel kille..... Han kollade på mig med en riktigt undrande min, och för att göra situationen värre blinkade jag med ena ögat som om jag raggade på honom............. Jag tror inte han uppskattade det.

Jag har seriöst ingen hjärna T_______________T


*jag behöver oreo-terapi......... OCH TETRIS PRONTO!*




Kommentarer

Populära inlägg