Shitty dag

Det regnar ute, mina hormoner leker med mig och min medicin vill inte funka.
Visst gillar jag regn, jag älskar regn, men man blir inte glad av det alltså.

Var hemma igår från skolan, gick idag och känner redan nu att det är ett misstag. Fan alltså. Så jäkla trött på allt. På skolan. På svenska ungdomar. På att aldrig passa in.

Samt är jag trött på allt skit jag hör "jo men du passar visst in!", "det blir bättre :)", "de är bara avundsjuka". Vafan. What the fuck. Svar på alla frågor : Nej, nej och...nej. Blir liksom inte bättre om man försöker övertyga någon om något som man ändå vet inte är sant.

Åh folk verkar tro att jag är dum. Jag kan lura de hur jag vill, när jag vill. Folk är så himla enkla att lura. Jag gör det  inte, varför? - Ingen energi. Dessutom får jag ingenting utav det. De bryr sig ändå inte.

Önskar jag kunde gå hem, men har ett psykologiprov att göra. Dessutom vill jag se hur det gick på japanskan.

Nä, idag är ingen  bra dag. Alls. Önskar jag kunde gå i ide...i typ tio år.....

______________________________________________________________
I'm holding on for dear life
Won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light
I'm just holding on for tonight

Kommentarer

Populära inlägg