Behöver ingen titel, är för cool.

Hejsan alla kära små oreokakor, efter ett härligt och välförtjänt lov är jag tillbaka, utvilad och smått hypad efter en kaffefika.

Mycket som har hänt, jag har legat i min säng hela dagarna, kollat på film...that's about it. Varit som en zombie hela lovet, det är jag fortfarande.

Som ni kanske märker, har jag renoverat om bloggen lite, och det har jag spenderat hela kvällen till att göra, det blev väl ganska okej. Ja jag vet, enormt tjejigt men.. jag är ju trots allt tjej. Om ni inte visste det. Nu vet ni. Ja.

Imorgon tänker jag fortsätta min produktiva vecka, hela veckan ut denna gången. Men tills dess kan ni väl skratta åt bilder från justgirlythings och deras enormt idiotiska innebörder. Oyasumi nasai!



*Sen undrar man varför man hamnat på McDonalds*

*...Såvida mamma säger att det är okej*

.
.
.
.
.

*....Dubbelmoralen bränner*

Kommentarer

Populära inlägg